Strategiczne sojusze na zglobalizowanym rynku
ISBN: 978-62-03-16175-5
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 108
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2020 r.
Język: polski
Dostępność: dostępny
Niniejsza praca przedstawia prawdziwy przypadek STRATEGICZNEJ ALLIANCJI pomiędzy dwoma firmami świadczącymi usługi w zakresie przechowywania dokumentów, które dzieląc się swoimi mocnymi stronami, zdołały uplasować się wśród najlepszych firm w branży. Tutaj będziecie mogli docenić krok po kroku proces, który pozwolił na konkretyzację tego sojuszu.Tworzenie sojuszy jest bardzo ważną opcją i dobrą alternatywą, ponieważ nowa rzeczywistość konkurencji na rynkach światowych czyni je koniecznymi. Firmy muszą dzielić się kosztami, umiejętnościami i dostępem do rynków, dlatego też menedżerowie muszą nauczyć się zarządzać konkurencyjnymi relacjami współpracy zarówno z firmami krajowymi, jak i zagranicznymi.