Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Understanding Consumer Behaviour autor: Ramsaran-Fowdar Rooma R.
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Understanding Consumer Behaviour

Wersja papierowa
Wydawnictwo: OmniScriptum GmbH & Co. KG
ISBN: 978-38-383-3784-5
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 128
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2010 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
445,20 zł

Mauritian consumers are being exposed more and more to foreign products and are now faced with a variety of buying choices. With the advent of globalisation, domestic and foreign firms need to investigate consumer behaviour in cross cultural/national settings. This study aimed at evaluating the degree of consumer ethnocentrism among Mauritian consumers and at understanding their perceptions towards imported products and domestic products. The CETSCALE instrument used to measure consumer ethnocentrism in the USA was examined in the Mauritian context to assess its validity. The study also investigated the influence of demographic and lifestyle variables on the level of consumer ethnocentrism, and the impact of country of origin on several dimensions of the product, such as quality, value for money, status and esteem among others. Data were collected through personal and telephone interviews. Findings revealed that the CETSCALE was applicable to Mauritius and that Mauritians were not highly ethnocentric.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier