Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: La psicologia ed il marketing autor: Pinasco Enrico
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

La psicologia ed il marketing

Wersja papierowa
Wydawnictwo: KS OmniScriptum Publishing
ISBN: 978-36-397-7661-4
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 60
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2015 r.
Język: włoski

Dostępność: dostępny
244,30 zł

Esiste una stretta correlazione tra psicologia e marketing. È proprio grazie allo sviluppo delle teorie psicologiche che i marketers sono riusciti a comprendere sempre più i desideri dei consumatori. Dal modello delle quattro P alle nuove conoscenze date dal neuromarketing e dallo storytelling, il nostro obiettivo è stato quello di mettere in evidenza le innovazioni di mercato che hanno cambiato il mondo e lo continueranno a cambiare ancora per molto tempo.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier