Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Hedonic, Rational, & Influential Factors on Adoption Intentions autor: Negm Eiman
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Hedonic, Rational, & Influential Factors on Adoption Intentions

Wersja papierowa
Autor: Negm Eiman
Wydawnictwo: KS OmniScriptum Publishing
ISBN: 978-36-593-6946-9
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 188
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2013 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
495,40 zł

New products are important for competing in today's markets. Innovation is a major success factor for any organization. It distinctively provides companies with vitality and differentiation. This research laid out the findings prior academic studies towards innovation, novel fast moving consumer goods (FMCG), and consumers' adoption process. Subsequently, this study measured the impact of various hedonic, rational, and influential components on consumers' attitude formation and adoption intention towards innovative FMCG in Egypt. Quantitative research was conducted with a descriptive purpose to obtain the needed insights. The primary data collection was through administrated questionnaires. The aim was to determine and portray the Egyptian consumers' feelings and the characteristics concerning innovative FMCG. It described the nature and importance of the variables under each components (hedonic, rational, and influential factors) related to the formation of the consumers' mindsets which impacts their adoption intentions. The variables are examined using pre-formulated hypotheses.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier