Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Emotions and choices autor: Marchetti Maria Chiara
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Emotions and choices

Wersja papierowa
Wydawnictwo: OmniScriptum GmbH & Co. KG
ISBN: 978-38-454-1227-6
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 76
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2011 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
397,90 zł

Thematic relations among products are becoming of central importance to marketing practices. This study aims at investigating the link between emotions and people's choices to answer two research questions: Can people's choices be influenced by manipulating their emotions? Are people's emotions and their choices linked? An experiment is conducted to test whether a preference for thematic choices is related to individuals' positive moods. The experiment also assesses the effectiveness of mood inductions for positive and negative mood states. The experiment is about inducing different emotions in participants through music and recording their responses to two type of questionnaires to answer the research questions. The prediction is that consumers in positive mood states are more likely to think thematically. Results have shown that the link between emotions and choices is such that the higher people's positive moods are, the higher their thematic choices.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier