Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

W twoim koszyku jest 1 produkt,
łącznie za kwotę 7,50 zł
OSTATNIO DODANY PRODUKT :
Konkurencyjność regionalna w czasie i przestrzeni na przykładzie polskich regionów
Ewa Łaźniewska
21,00 zł 7,50 zł

 
ksiazka tytuł: Erfolgsfaktoren von Social CRM autor: Fenz Gerald
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Erfolgsfaktoren von Social CRM

Wersja papierowa
Autor: Fenz Gerald
Wydawnictwo: KS OmniScriptum Publishing
ISBN: 978-36-394-8667-4
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 100
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2015 r.
Język: niemiecki

Dostępność: dostępny
309,40 zł

Die gegenständliche Arbeit beschäftigt sich mit den Fragestellungen, was Social CRM für B2B-Beziehungen bewirken kann bzw. was die kritischen Erfolgsfaktoren von Social CRM für B2B-Unternehmen ausmachen. Dabei werden die Erfolgsfaktoren getrennt nach der Implementierungs- und der Anwendungsphase von Social CRM diskutiert. Zur Beantwortung der Forschungsfragen werden Interviews mit Social CRM Experten durchgeführt und diese anhand der qualitativen Inhaltsanalyse nach Philipp Mayring ausgewertet.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier