Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Strategic Brand Management, 3rd Edition autor: Chernev Alexander
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Strategic Brand Management, 3rd Edition

Wersja papierowa
Wydawnictwo: Cerebellum Press
ISBN: 978-19-365-7262-5
Format: 19.1x23.5cm
Liczba stron: 266
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2020 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
342,30 zł

<p>In&nbsp;<em>Strategic Brand Management&nbsp;</em>(3rd Edition), Alexander Chernev, professor of marketing at the renowned Kellogg School of Management at Northwestern University, lays out a systematic approach to understanding the key principles of building enduring brands. This book presents a cohesive framework for brand management that delineates the unique role of brands as a means of creating market value. Topics covered include developing a meaningful value proposition, designing brand attributes, developing an impactful brand communication campaign, managing brand portfolios, cobranding, brand repositioning and realignment, managing brand extensions, measuring brand impact, the legal aspects of protecting the brand, and developing a strategic brand management plan. Clear, succinct, and practical,&nbsp;<em>Strategic Brand Management</em>&nbsp;is the definitive text on building strong brands.</p>

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier